Ostoskori on tyhjä
VAIHDA VALUUTTA
TEEKAUPAN UUTISKIRJE
- uudet tuotteet ja tapahtumat, jne.

(versio 01.11.2015)

 

Palvelun tuottaja

Teekauppa Veiström
GrowHow-KnowNow Partners (y-1908217-3) / FI19082173
Kuninkaankatu 24 L13
FI-33210 Tampere, FINLAND
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
puh. 0408776799
www.teepussi.fi

(Takaisin alkuun)

 

Puheluhinnat ja puhelinasiakaspalvelu

Verkkokaupan asiakkaita palvelee arkisin klo 9:00 - 18:00 välisenä aikana Verkkokauppojen asiakaspalvelu (puh. 0408776799), josta saa apua tilaamisesta sekä tilausten käsittelystä. Verkkokauppojen asiakaspalveluun ei valitettavasti voi tehdä uusia tilauksia, vaan ne tulee tehdä verkkokaupan yhteystiedoin.

Asiakaspalveluun soittaminen maksaa normaalin matkapuhelin- lankapuhelinmaksun. Tarkasta tarkemmat hinnat omalta puhelinoperaattoriltasi.

(Takaisin alkuun)

 

Turvallista sekä luotettavaa sähköistä kauppaa

Noudatamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä ja Sähköisen Kaupankäynnin Sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja

(Takaisin alkuun)

 

Tuotepalautukset

Tuotteiden ja tilausten asiakaspalautukset tulee tehdä seuraavin tiedoin:

Teekauppa Veiström
Kuninkaankatu 24 L13
FI-33210 Tampere, FINLAND

Poislukien elintarvikkeet, muut pilaantuvat tuotteet sekä muut perinteisesti peruspalautus- ja vaihto-oikeuden ulkopuolelle jäävät tuotteet, sähköisen kaupan tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, joka raukeaa, mikäli tuote on otettu käyttöön. Cd-, kasetti- ja dvd-tuotteiden palautusoikeus raukeaa, kun sen sulkemiseen tarkoitettu sinetti rikotaan. Tuotteet palautetaan yllä olevaan osoitteeseen. Pakkaukseen pitää liittää palauttajan yhteystiedot ja tiliyhteystiedot tuotemaksun palauttamista varten. Tuotepalautuksen toimitus- ja lähetyskuluista vastaa asiakas.

Elintarvikkeita, muita pilaantuvia tuotteita ja perinteisesti peruspalautus- ja vaihto-oikeuden ulkopuolelle jääviä tuotteita sekä pääsylipputuotteita koskee virhetakuu, eli jos tuotteessa on valmistusvirhe, se vaihdetaan uuteen. Takuupalautukseen tulee liittää palauttajan yhteystiedot ja selostus virheestä. Pääsylippujen kohdalla virhetakuu rajoittuu palvelutuottajan virheeseen. Halutessasi palauttaa tuotteen, ota aina asiasta ensin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostin kautta. Mikäli palautus tehdään ilman ennakkoilmoitusta, paketin mukaan tulee liittää kirjallinen palautusilmoitus tarvittavine yhteys- ja tilitietoineen.

(Takaisin alkuun)

 

Verkkomyymälästä tehdyn tilauksen vahvistuminen

Tilaukset vahvistetaan aina erikseen palvelun tuottajan toimesta. Tieto tilauksen vahvistumisesta tai muu tilausstatus lähetetään asiakkaan tilauksen tekovaiheessa antamaan sähköpostiosoitteeseen. Palvelun ylläpitäjä ei vastaa vahvistamattomista tilauksista miltään osin.

Sähköpostitse välittömästi asiakkaan tekemää tilausta seuraava ilmoitus vastaanotetusta tilauksesta ei ole vielä vahvistus. Verkkokaupan tilaukset vahvistetaan pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän kuluessa tilausajankohdasta.

(Takaisin alkuun)

 

Tilausten toimitustavat

  • toimitus postitse (postipaketti tai -kirje)
  • tuotteet noudetaan toimipisteestämme
  • lähettitoimitukset sopimuksen mukaan

(Takaisin alkuun)

 

Tilauksen maksutavat (yksityisasiakkaat)

Teekauppa Veiström on luopunut euromääräisten käteismaksujen pyöristämisestä ja ottanut käyttöön 1 ja 2 sentin kolikot. Tuotteiden käteis- ja korttimaksujen yhteydessä myyntihintoja tai asiakkaalle annettavia vaihtorahoja pyöristetä lähimpään 5 tai 10 senttiin(euro).

postitse toimitettavien lähetysten maksutapavaihtoehdot

  • maksu pankkiin, toimitus maksusuoritusta tai todennettua kuittia vastaan
  • PayPal -maksujärjestelmämaksu (Visa-, Amex- ja MasterCard -maksukortit, PayPal-tilisiirto)
  • posti- tai rahtiennakko (asiakas maksaa tuotteet lunastaessaan lähetyksen)
  • bitcoin (digitaalinen verkkovaluutta)
  • myynti laskulla (14 PV netto, vaaditaan vakituinen osoite Suomessa)*

*asiakkaalla voi olla samanaikaisesti avoinna enintään yksi(1) laskutettava tilaus. Mikäli asiakkaalla on maksamaton erääntynyt laskutilaus tai jo olemassa oleva maksua odottava tilaus, ottaa myyntipalvelu yhteyttä tilauksen tehneeseen asiakkaaseen toisen maksutavan valintaa varten.

toimipisteestä noudettavien lähetysten maksutapavaihtoehdot

  • tuotteiden käteislunastus
  • tuotteiden Visa-, Amex- ja MasterCard -korttimaksu (PayPal-maksuna noutopisteessä)
  • maksu pankkiin, nouto maksusuoritusta tai arkistointitunnuksellista tilisiirtotositetta vastaan
  • korttimaksu (Visa-, Amex- ja MasterCard -kortit)
  • bitcoin (digitaalinen verkkovaluutta)
  • myynti laskulla (14 PV netto, vaaditaan vakituinen osoite Suomessa)*

*asiakkaalla voi olla samanaikaisesti avoinna enintään yksi(1) laskutettava tilaus. Mikäli asiakkaalla on maksamaton erääntynyt laskutilaus tai jo olemassa oleva maksua odottava tilaus, ottaa myyntipalvelu yhteyttä tilauksen tehneeseen asiakkaaseen toisen maksutavan valintaa varten.

(Takaisin alkuun)

 

Tilauksen maksutavat (yritykset ja juridiset yhteisöt)

Teekauppa Veiström on luopunut euromääräisten käteismaksujen pyöristämisestä ja ottanut käyttöön 1 ja 2 sentin kolikot. Tuotteiden käteis- ja korttimaksujen yhteydessä myyntihintoja tai asiakkaalle annettavia vaihtorahoja pyöristetä lähimpään 5 tai 10 senttiin(euro).

postitse toimitettavien lähetysten maksutapavaihtoehdot

  • maksu pankkiin, toimitus maksusuoritusta tai arkistointitunnuksellista tilisiirtotositetta vastaan
  • PayPal -maksujärjestelmämaksu (Visa-, Amex- ja MasterCard -maksukortit, PayPal-tilisiirto)
  • postiennakko (asiakas maksaa tuotteet postiin lunastaessaan lähetyksen)
  • bitcoin (digitaalinen verkkovaluutta)
  • tuotteiden myynti laskulle (14 PV netto / 30 PV netto)*
  • tuotteiden toimitus myyntitiliin (14 PV netto / 30 PV netto)*

*asiakkaalla voi olla samanaikaisesti avoinna enintään kolme(3) laskutettavaa tilausta, joiden eräpäivä ei ole vielä ylittynyt. Mikäli asiakkaalla on maksamaton erääntynyt laskutilaus tai jo kolme olemassa olevaa maksua odottavaa tilausta, ottaa myyntipalvelu yhteyttä tilauksen tehneeseen asiakkaaseen toisen maksutavan valintaa varten.

toimipisteestä noudettavien lähetysten maksutapavaihtoehdot

  • tuotteiden käteislunastus
  • tuotteiden Visa-, Amex- ja MasterCard -korttimaksu (PayPal-maksuna noutopisteessä)
  • maksu pankkiin, nouto maksusuoritusta tai arkistointitunnuksellista tilisiirtotositetta vastaan
  • korttimaksu (Visa-, Amex- ja MasterCard-kortit)
  • bitcoin (digitaalinen verkkovaluutta)
  • tuotteiden myynti laskulle (14 PV netto / 30 PV netto)*
  • tuotteiden toimitus myyntitiliin (14 PV netto / 30 PV netto)*

*asiakkaalla voi olla samanaikaisesti avoinna enintään kolme(3) laskutettavaa tilausta, joiden eräpäivä ei ole vielä ylittynyt. Mikäli asiakkaalla on maksamaton erääntynyt laskutilaus tai jo kolme olemassa olevaa maksua odottavaa tilausta, ottaa myyntipalvelu yhteyttä tilauksen tehneeseen asiakkaaseen toisen maksutavan valintaa varten.

Pidätämme oikeuden vaatia tuotteiden maksun ennakkoon tai käteisenä.

(Takaisin alkuun)

 

Tilausten toimituskulut

tilaukseen lisätään toimituskulu, joka määräytyy lähetyksen painon, koon ja toimituskohteen sekä -tavan mukaan. Verkkokaupan tilausjärjestelmä näyttää tilauksen toimituskulut tilausvaiheessa. Laskutettaviin tilauksiin lisätään aina toimituskulut, vaikka asiasta ei erikseen mainittaisi.

(Takaisin alkuun)

 

Alaikäiset tilaajat

verkkomyymälä on tarkoitettu vain täysi-ikäisille asiakkaille. Alaikäisen (alle 18 vuotta) tilaajan tulee ilmoittaa alaikäisyydestä tilauksen tekovaiheessa. Ilmoittamista varten verkkomyymälässä on tilausta tehtäessä vapaan tekstin kenttä, johon ilmoitus alaikäisyydestä tulee jättää.

Alaikäisen tekemän tilauksen vahvistamiseksi palvelu ylläpitäjä velvoittaa tilaajaa toimittamaan huoltajan tai holhoojan allekirjoituksella varmennetun tilausluvan ennen tilauksen vahvistumista tai maksamista.

Alaikäisen tilaajan vastuulle jää ilmoittaa alaikäisyydestä tilauslupalomakkeen toimittamista varten, eikä palvelun ylläpitäjä vastaa toimitusehtojen vastaisesti alaikäisen tekemästä tilauksesta aiheutuvista välillisistä tai välittömistä kustannuksista

(Takaisin alkuun)

 

Tilausten toimitusaika

Tilaukset toimitetaan niiden julkaisun jälkeen mahdollisimman pian tilauksesta ja viimeistään 30 arkipäivän kuluessa. Poikkeavassa tuotteiden saatavuustilanteessa palvelun ylläpitäjä varaa oikeuden toimittaa tuotteen viimeistään 60 arkipäivän kuluessa tilauksen vahvistamisesta tai purkaa kauppa kyseessä olevan tuotteen tai tuotteiden osalta.

(Takaisin alkuun)

 

Tilauksen toimituskohde

  • kirjeillä toimitusosoite (katuosoite)
  • paketeilla lähin postikonttori
  • noudettavien lähetysten kohdalla toimituskohde on sovittu noutopiste
  • lähettipalvelutoimitukset sopimuksen mukaan

(Takaisin alkuun)

 

Kaupan tuotteet

Tuotteet, jotka eivät ole vielä ilmestyneet, tai ovat tilapäisesti loppuneet, on merkitty erikseen. Voit kuitenkin tilata niitä etukäteen, jolloin ne toimitetaan heti niiden ilmestyttyä. Yleensä saamme tuotteet perille jo julkaisupäiväksi. Julkaisupäivä on nähtävillä tuotekohtaisella sivulla.

Ilmestymispäivät ovat maahantuojien arvioita, ja ne saattavat siirtyä. Päivitämme tarvittaessa uudet ilmestymispäivät tuotekohtaisille sivuille. Jos tilaat samalla jo ilmestyneitä tuotteita ja ennakkotilauksia, ilmoita haluatko koko tilauksen samassa paketissa vai erikseen ilmestymisjärjestyksessä.

Tuote- ja hintamerkinnät ja esittelyt sitoumuksetta. Lopullinen hinta ja tilaus vahvistuvat asiakkaan verkkomyymälässä tekemän tilauksen tilausvahvistuksessa. Palvelun ylläpitäjä pidättää yksipuolisen oikeuden jättää tuotteet toimittamatta ja palauttaa tilaajalle tilauksen kauppahinnan. Palvelun ylläpitäjä vastaa tällöin tilauksen toimittamisen/purkamisen välittömistä palautuskustannuksista.

(Takaisin alkuun)

 

Kaupan purkaminen ja tuotteiden palautus

Poislukien elintarvikkeet, muut pilaantuvat tuotteet sekä muut perinteisesti peruspalautus- ja vaihto-oikeuden ulkopuolelle jäävät tuotteet, sähköisen kaupan tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, joka raukeaa, mikäli tuote on otettu käyttöön. Cd-, kasetti- ja dvd-tuotteiden palautusoikeus raukeaa, kun sen sulkemiseen tarkoitettu sinetti rikotaan. Purusta tulee ilmoittaa määräajassa palvelun ylläpitäjän -verkkomyymälään tai palauttaa tilaus. Postitse tapahtuvaa palautusta varten tarvittavat yhteystiedot mainitaan toimitusehtojen alussa.

Elintarvikkeita, muita pilaantuvia tuotteita ja perinteisesti peruspalautus- ja vaihto-oikeuden ulkopuolelle jääviä tuotteita sekä pääsylipputuotteita koskee virhetakuu, eli jos tuotteessa on valmistusvirhe, se vaihdetaan uuteen. Takuupalautukseen tulee liittää palauttajan yhteystiedot ja selostus virheestä. Pääsylippujen kohdalla virhetakuu rajoittuu palvelutuottajan virheeseen. Halutessasi palauttaa tuotteen, ota aina asiasta ensin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostin kautta. Mikäli palautus tehdään ilman ennakkoilmoitusta, paketin mukaan tulee liittää kirjallinen palautusilmoitus tarvittavine yhteys- ja tilitietoineen. Tuotepalautuksen toimitus- ja lähetyskuluista vastaa asiakas.

Voit halutessasi perua tilauksesi jota ei ole vielä toimitettu ilmoittamalla asiasta toimitusehtojen alusta löytyvin yhteystiedoin. Kerrothan peruutuksen yhteydessä tilaajan nimen ja minkä tilauksen haluat peruuttaa. Mikäli perut jo maksamasi tilauksen, ilmoita samalla tarvittavat yhteys- ja tilitiedot. Voimme myös sopimuksesta hyvittää palautuksen arvolla toista tilausta tai tehdä palautuksen arvon suuruisen arvokupongin myymäläämme.

Palvelun ylläpitäjä ei vastaan tuotteiden käytöstä aiheutuvista välillisistä kustannuksista tai vastaavista, muuten kuin lain pakottavasti/välittömästi velvoittamalta osin. Välillisten kustannusten korvausvaateet tulee ensisijaisesti osoittaa tuotteen valmistajalle. Yhteystiedot ovat saatavissa asiakaspalvelustamme.

Peruutus- tai palautustilanteessa palvelun ylläpitäjä palauttaa muiden kuin käteisellä toimipisteestä noudettujen ostojen kauppahinnan asiakkaan antamin pankkiyhteystiedoin.

Y-tunnuksellisten tilaajien tuotteiden palautusoikeus rajoittuu tuotteen laatuvirheeseen tai tuotetta tai tilausta koskevaan virheeseen, jonka voidaan katsoa synnyttävän palautusoikeuden.

(Takaisin alkuun)

 

Tilaajatietojen käyttö

Palvelun ylläpitäjä pidättää oikeuden tallentaa tilaajien tiedot suojattuun asiakasrekisteriin, jota ei luovuteta kolmannelle osapuolelle. Asiakastietoja palvelun ylläpitäjä voi käyttää kohdennettuun markkinointiviestintään; tarjousten lähettämiseen ja uusista tuotteista ja palveluista tiedottamiseen.

(Takaisin alkuun)

 

Verkko-ostamisen ja sähköisen kaupan turvallisuus

kaikkia asiakastietoja käsitellään luottamuksellisesti, eikä niitä luovuteta ulkopuolisille. Tehdyt tilaukset tallentuvat sähköisinä suojattuun tilaustietokantaan. Asiakkaan pankkimaksuista ei siirry maksusuoritusta lukuun ottamatta muuta tietoa palvelun ylläpitäjän verkkomyymälään tai maksun saajalle.

Verkkoympäristössä tehtyjen maksusuoritusten osalta pyydämme huomioinaan verkkopankkipalveluiden tarjoajan ohjeistuksen turvallisesta verkkomaksuliikenteestä.

Turvallinen ostaminen verkkoympäristössä merkitsee tilaajan omalähtöistä valppautta ja vain turvallisten/varmennettujen palveluiden käyttöä. Henkilötietoja ei tule luovuttaa epäilyttävään palveluun.

Ollessasi yhtään epävarma tuotteistamme tai palvelumme turvallisuudesta, neuvomme mielellämme turvallisessa Internet-ostamisessa. Yhteystietomme löytyvät toimitusehtojen alusta.

(Takaisin alkuun)

Suosittuja tuotteita